onsdag 3. april 2013

Påsken er over april har kommet og sommeren er på vei

God dagen min venner, nå er vi i april, klokken er stilt da kan vi vel si at sommeren er på vei?? Jeg  er tilbake i Lørenskog etter mange fine dager hjemme i Trondhjem. Ja på langfredagen dro jeg og mamma til midtsand (et kjempe fint sted ved sjøen i Malvik) Der vi lå å solte oss i mange timer, fikk grilla litt pølser også. Påskeaften ble det Solsiden dag på meg, traff en venn. Ble der neste hele påskeaften, 1 påskedag var en rolig dag, jeg og mamma kjørte ut til mormor og morfar på ettermiddagen. Der fikk vi kaffe og kakker. 2 påskedag slappet jeg av på dagen, på ettermiddagen var jeg en tur til farmor og farfar.  I går tirsdag ble det kjøring fra Trondheim og ned til Hanaborg. Jeg og mitt søskenbarn. I dag har jeg holdt et kurs i data, hard å komme hjem hehe. I morgen blir det en rolig dag, fredagen blir det likemanns kurs, det blir til søndagen. Så da vil jeg ønske dere alle en riktig fin uke/helg videre!! Så får vi håpe at snøen smelter nå.. eller hva?



Påske egg fra tante

Påskeaften :)

Langfredags solnedgangen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar