torsdag 21. mars 2013

Påskeferie nå

Da er det på tide og si god påske? Eller hva?
da er denne uken snart over, mandagen var det noen møter så gikk turen opp til Tryvann, der ble det snowboard i mange timer. Tirsdagen ble det data og svømming med barn ikke mye mer som skjedde da. I går onsdag var det data, på ettermiddagen gikk turen opp til Tryvann for snowboard i noen timer.  i dag torsdag har det gått i 1 møte + en tur oppom snowboardforbundet der jeg hjalp til og pakke inn medlems brev til alle medlemmene, jeg var der kl 13 å det siste brevet ble ferdig pakket kl 18.15, etter det dro jeg hjem. Så nå kan jeg ta påskeferie:)jippi, håper på at påskeharen kommer med masse påskemarsipan til meg hehe.. i morgen blir nok en rolig dag, vaske litt her hjemme. Lørdagen kan det hende at jeg skal sitte barnevakt, ellers blir det bare en rolig resten av helgen. Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg!! Håper på at kulda slipper takket.

Tryvann på mandagen
Tryvann i går (onsdag)
medlems brevene som ble pakket i dag noen kasser
God påske til dere alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar