torsdag 1. november 2012

Litt av vintere kom den her uken men nå er den borte igjen

Yes.. da har vi kommet snart til helg igjen. Vi har også kommet i november, snart jul igjen. jippi
Ja på mandagen kom det masse snø her til oss, tirsdagen var en sol dag med – grader. Onsdagen var en dag med masse sørpe. I dag torsdag 7 + regn og bart uten for. Se bilder under her? Ja den her uken har gått i data, noen møter. + trening. Så nå kan jeg neste ta helg.. skal en liten tur til Nannestad i morgen. Lørdagen blir det og slappe av hjemme, om ikke jeg tar meg en tur bort til Strømmen (ekstrem) storsenter. Søndagen blir det EL- Innebandy trener kurs på meg, gleder meg til det å på søndags kvelde blir det nok sikkert innebandy med folket på Oppsal. Så da vil jeg bare ønske deg og dine en kjempe fin helg! 
Kom litt snø natt til mandagen ja
i dag torsdagen neste ikke snø igjen.
Her var det snø i går, men ikke i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar