torsdag 22. november 2012

Helg.

Yes.. da er jeg klar for en fin helg.
Ja mandagen ble en rolig dag, tirsdagen ble det data og trening med barna som spiller El-innebandy. Onsdagen dro jeg til Nannestad og ble der, hadde det kjempe gøy med gutta. Så i dag torsdag sto jeg opp 06.30, da satt Lars F (2år) i stua og så barne tv.  Så kl 07.10 vekte jeg Emil Andre (5år) så klokken 07.30 dro de til barnehagen. Når Kai (far) kom tilbake dro vi til Sverige Charlottenberg. Der shoppa litt av vært. Etter vi hadde vært der gikk turen hjemover, etter noen timer der dro vi og henta gutta i barnehagen og kjørte dem til Sørumsand der de skal ligger over. Jeg var hjemme liker over kl 20, så da har jeg vært på farten i over 12 timer. Så nå sitter jeg med bena i fotmassøren min. Helga blir den en tur sørover. Ellers bare rolig. Ha en topp helg alle sammen! Ja snart er det ikke lenge igjen til jul.
Tidlig morgen Moreppen Nannestad kl 07.50

Turen mot de svenske skoger

Tullen


Charlottenberg

Charlottenberg
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar