søndag 11. november 2012

Helgen over :)

Ja.. det er denne helgen over også.
På fredagen ble det et lite slekts treff, pappa og 2 av mine tanter fra Trondheim var på besøk i Oslo. Jeg traff dem på Oslo S, sånn ved 17 tiden. Da dro vi til Egon som ligger like ved Oslo S. Der fikk jeg meg en saftig burger, etter vi hadde vært der ble pappa og 1 av mine tanter meg hjem til meg. De ble over til lørdagen, lørdagen ble til at vi for på litt shopping på Metro. Etter det så kjørte mitt søskenbarn alle sammen til Gardermoen. Resten av kvelden ble til musikk og Facebook/ Twitter. I dag søndag skulle jeg egentlige på svømming, men det ble det ikke noen av. Grunnet tekniske problemer. Så da ble det innebandy på meg på Oppsal. Så nå sitter jeg her og slapper av med litt trance og redigerer litt bilder. Driver og gjør klar foto nettsiden min, kommer tilbake med mer info om den til uka. Ja til uken som kommer så blir det data, trening og julebord på Wallmans salonger i Oslo. Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke som kommer! Bruk refleks?
Wallmans salonger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar