søndag 28. oktober 2012

Ny uke om ikke lenge

Oslo Motor SHow

Da er denne helgen over også.  Tiden flyr når man har det gøy?
Fredagen som var ble det bare en rolig dag på meg. Lørdagen ble jeg hentet av en som sitter i styret i Personskadeforbundet Oslo. Vi var uten for Stortinget og hadde Trafikkskades dag. Vi delte ut over 2000 blinkere, over 100 seliuser + masse reflekser. Når vi hadde gjort det gikk turen til Lillestrøm der jeg var på Oslo Motor show og koste meg i noen timer, fikk møtt Petter Solberg der. Se bilder under her? Når jeg kom hjem derifra så var klokken 20, da fiksa jeg litt mat og øl til meg selv. Resten av kvelden ble brukt til tv og data. I dag (søndag) sov jeg til 11, KL 14 kom styret i Oslo laget på styremøte. Etter det var ferdig dro jeg til mine venner på Nannestad, ble der noen timer før turen gikk hjemover igjen. Uken som kommer blir det data data data :) + trening Da vil jeg ønske deg og dine en riktig fin uke videre!! Se resten av bildene fra dagen vi hadde på Stortinget ved og klikk her?

Flaks med været :) knall sol
Et lykkelig barn som har fått blinker og Selius



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar