søndag 18. november 2012

Ny uke om ikke så lenge

God kveld.
Ja da er denne helgen over også. Ja på fredagen ble en rolig formiddag, men ettermiddagen gikk turen ned til Oslo der jeg var på pub med dem utover kvelden. I går lørdagen ble det soving til kl 12, så på etter middagen gikk turen ned til IKEA for middag. Etter å ha vært der dro jeg på bursdagsfest til en venn. Der ble jeg utover kvelden, så i dag var det sol ute. I går regnet det i bøtter og spann. I ettermiddag/kveld var jeg på svømming. Så nå sitter jeg godt i stolen min og slapper av før en ny uke er på vei. Uka som kommer blir det tur til Nannestad, trening, data ++ mye mer.. Da vil jeg ønske dere en kjempe fin starte på uka!!
Den her uken har jeg fått tatt litt bilder:






Dør skilte mitt :)



Sol i dag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar