søndag 4. november 2012

Da ble det slutt på denn helgen

God kveld alle sammen..
Ja nå er snart den første helgen i november over. Tiden flyr!
Ja på fredagen var jeg en tur i Oslo og opp til noen venner på Nannestad på ettermiddag. I går lørdagen ble en rolig dag helt til på kvelden. Da ble det litt snacks og div. Så i dag (søndag) måtte jeg stå opp tidlig. Jeg var invitert av ei som jobber i Handinor As (et hjelpemiddel selskap som driver med sports utstyr) til og bli med på trener kurs i El-innebandy i Rommenhallen som ligger like ved Stovner i Oslo. Jeg fikk utdelt en stol som jeg kunne kjøre rundt i, jeg har testet de mange ganger så jeg tror at jeg har bra kontroll.  Det var noen fra Bærum EL innebandy klubb som underviste i hvordan man skal spille og div regler. Så nå blir det trening med Sveiva EL- innebandy fremover. Jeg gleder meg til å trene de. Kjempehyggelige barn/ungdom og foreldre. Se bilder under her? Etter jeg var kommet hjem var det på tide og pakke ned til en ny trening. Så nå kan jeg si at søndagen ble en aktiv dag fra kl 11 til 21. Når jeg kom hjem i kveld, ble det en rask tur i massasjestolen for å mjuke opp litt på kroppen. Nå driver jeg og leker meg med dj mixing.
Ja til uka som kommer blir data, trening og div andre ting som skjer.. Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke videre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar