mandag 8. oktober 2012

Ny uke jippi.

Yes.. da er denne helgen også over for denne gang.
Tiden flyr ja.. hehe. Helga har flydd fort denne gangen å. Fredagen gikk turen tilbake til Nannestad til mine venner der. Der lå jeg over til lørdagen, kl 09 på morgen kom det to gutter inn å vekte meg. Fra den tid var det bare og bli med på det gutta gjorde. Når klokka var blitt 14, kom det masse folk. Lars fikk masse gaver + Emil og Svein Borgar. Vi spiste god mat og kaker, Så når klokken var blitt 21.30 hadde jeg nettopp komme meg inn døra her hjemme før jeg fikk et nytt besøk av noen venner. De dro kl 01.30 på natta. Søndagen har jeg for det meste bare sovet og trent innebandy i 2 timer på Oppsal. Så nå er det bare og se framover til uken som kommer, det blir vasking av hjemmet + data og kurs. Får storfint besøk på torsdagen. Det er bare og følge med på bloggen så får du vite hvem som kommer til meg. Da vil jeg ønske alle en riktig fin uke!
Bilder kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar