torsdag 25. oktober 2012

Helg igjen

God kveld alle sammen, ja da går denne uke snart mot slutten.
Uken her har gått i data, barnetrening og mye ant. I går onsdag var det data og litt jobbing med Personskadeforbundet LTN Oslo, jeg og min gode venn Cato å hente 7 esker med blinkere. Og kjørte dem opp til et styremedlem vi har trafikkskades dag på lørdagen nå som kommer. I dag sto jeg opp tidlig, dro bort til Strømmen storsenter. Når jeg var der 09.40 sto det mye folk i kø å ventet på å komme inn på nye delen av senteret. Så når klokken var blitt 10 gikk jeg opp mot den nye siden av senteret. Da fikk jeg øye på Mood of Norway. Gikk inn der så fikk en pose med mye ting oppi. + jeg kjøpte meg litt klær der. Se bilder under her av meg og gutta fra Mood? Jeg dro fra senteret kl 10.50, da var det kø overalt. Så etter det gikk turen opp til Ekeberghallen der det var hjelpemiddel messe 2012. Der traff jeg mange gamle kjente av meg, + at jeg fikk kjøre El -innebandy stolen lenge, fin reklame for Handinor. Så når den messa var ferdig ble jeg med en av de ansatte i Handinor til en idrettshall like ved Nordstrand der jeg fikk være med på barne treningen i EL-innebandy. Så nå skal jeg ta trener og dommer kurs i innebandy. Jeg kom hjem sånn ved 21 tiden, da har jeg vært på farten i mange timer.  Jeg slo på tv og så på tv2 nyhetene, jeg fikk sett meg og Olav Thon gikk i det nye bygget på Strømmen. I morgen blir det en rolig dag, lørdagen blir det en aktiv dag på Eidsvoll plass foran på Stortinget. Der kommer vi til og dele ut masse effekter og snakke om Personskadeforbundet. Så om du har tid så er det bare å komme ditt mellom kl 12 og 14? Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar