søndag 21. oktober 2012

En topp uke over snart men en ny uke er på vei

Yes.. da er jeg på plass i mitt hus igjen. Ja den siste uken som har vært har gått fort. Mamma dro på onsdagen. Da pakket jeg kofferten og dro til Nannestad til min venner der på torsdagen, hadde det kjempe gøy med gutta der. Fredagen ble jeg vekt av Lars (2år) han kom og la seg ved siden av meg i senga. Vi leste litt i en bok før jeg sto opp. Så når klokken var blitt 14 var jeg på flyttet til Bergen med Personskadeforbundet LTN, Vi gikk av flybussen midt i sentrum av Bergen. Hotellet lå bare 250 meter fra der. Så vi bodde midt i smørøyet, First Hotel Marin bodde vi på. Når vi hadde fått vite litt om kurset og spist middag gikk turen opp til Fløyen der fikk vi se Bergen i mørket. Vi hadde flaks med været opphold hadde vi. Se bilder under her? Etter vi hadde vært der gikk turen tilbake i baren på hotellet. Der satt vi til vi la oss. Lørdagen var det kurs fra 9 til 15, etter det dro jeg og 2 damer på shopping i Bergen. Jeg kjøpte meg 2 par sko. + at jeg og en an mann var og testet Nissan Elbil. Se bilder under her? Så på kvelden ble det middag på en fin kafe i Bergen. Etter vi hadde vært der ble det en bar runde ved bryggene i Bergen. Jeg la meg ikke før 2- 3 tiden i natt.. Vi hadde noen slitene øyne alle sammen når vi kom oss til frokost i dag. Men Bergen er en by jeg har lyst til å komme tilbake til, det var min første gang i Bergen. Så nå sitter jeg bare her og slapper av med trance og Facebook. Uka som kommer blir det data, barnetrening. + at lørdagen som kommer 27 oktober har vi i Personskadeforbundet Oslo en dag utenfor Stortinget fra kl 12 til 14. Håper at jeg ser noen av dere der?? Ha en topp uke som kommer? Det skal jeg ha :)
Cato har blitt sendt til feil by.

Trøndersk julebrus i Bergen?? herlig :)

Her ser du fra Fløyen og ned til Bergen (klikk på bildene så blir dem stør?)


Bergen by the night

Bergen fra Fløyen

Lørdag (Fløyen på toppen der)



Laser :)

El bil

Nam en Jägermeister til dessert


Litt reklame for den gode varme eplekaken med is


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar