torsdag 4. oktober 2012

Helg om ikke så lenge


Charlottenbe
Ja.. da er snart høstferie her over:( tiden flyr fort når man har det gøy.
Ja da her uka har det gått i litt avslapning og en del turer til mine venner på Nannestad + litt data jobbing. I dag var jeg i Sverige (Charlottenberg)med de fra Moreppen (Nannestad), fikk fylt opp bilen med litt av vært.  Lå over til de fra i går (onsdagen til i dag) Jeg la meg seint som vanlig i går, men våkna tidlig i dag 07.30. Da fikk jeg bli med Lars og Emil til barnehagen til kl 8. Etter det var gjort så dro vi andre til Sverige. Ja i helga blir det overnatting igjen til folket på Moreppen. Skal ferie 2 års dagen til Lars på lørdagen. Søndagen blir det nok soving og innebandy med folket på Oppsal. Ja da vil jeg bare ønske alle en riktig fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar