mandag 18. juni 2012

Da er helgen over for denne gang.



Bølgen og Moi Nydalen
Yes.. da er denne helgen over også, i morgen starter vi i en ny uke.. tiden flyr. På fredagen dro jeg en oppover til Nannestad ute på dagen, jeg og gutta dro til bowlingen med Personskadeforbundet LTN Oslo på kvelden. Emil Andre på 4 år fikk prøve det for første gang, han var så flink med og kaste kula selv. Vi resten hadde det også kjempe fint. Etter vi hadde spilt var det middag. På lørdagen slappet jeg av delvis til ute på kvelden, da gikk turen til Bølgen og Moi Nydalen. Der spiste jeg hamburger og en kjempe fin dessert (Se bilder under her) så når jeg gikk på toalettet fikk jeg et sjokk, Det var et stort bilde av ei dame med naken overkropp. Så på handikaptoalettet var det et bilde av Cato Zahl Pedersen bare med en kjele foran. Hehe artig. Så i dag søndagen gikk turen til Tusenfryd, var der kl 11 jeg og Calle. Der kom det 39 medlemmer av Personskadeforbundet som var klare for en kjempe gøy dag. Vi hadde for det meste sol og overskyet når vi var her. Mange barn og voksne, jeg var sammen 3 gutter. Vi testet det meste av karuseller.  Så når klokken var blitt 17 dro jeg og Cato sammen over til Sverige Tøcksfors (Töcksfors shoppingcenter) der ble det litt handling får turen gikk hjemover igjen. Så nå er på tiden og si: Ha en kjempe fin uke alle sammen? Her i gården blir det data og barnetrening + støttekontakt den her uken¬. Se bilder under her??

Tusenfryd :) Dagen er din
Cato, Knut og Morten
Gutta er klarer for en vill tur med ufoen.

Cato Z på Handikaptoalettet.
Fint dekt på til oss


NAM, Verdens beste burger

Desserten
Emil spiller bowling



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar