torsdag 14. juni 2012

Helg igjen så fort tiden går

Yes.. da er den her uka snart over og.. tiden flyr fra meg, nå er det bare 6 uker igjen til turen går ned til Bulgaria. Ellers så har det gått i data og barne trening. Har ikke gjort så mye spesielt, men på tirsdagen fikk jeg en hyggelig melding fra Romerikes blad (RB) om at jeg har fått tipshonorar for en artikkelen jeg skrev inn til Romerikes blad om forsøplinga som skjedde på Vesletjernet i pinsa. Så noen timer etter det fikk jeg en sms om at nye brillene mine har kommet (se bilder under her?). I dag var jeg til min faste frisør Ali på Tøyen og fikk stelt litt på håret. Fikk en fin sommer sveis (se bilder av den nye fryseren under her?) Ja så sånn har uke vært til meg, i morgen fredag blir det bowling med Personskadeforbundet LTN Oslo fylkeslag på Veitvet Bowling. Lørdagen blir det en rolig dag til kvelden, da skal jeg ut å spise med noen venner. Søndagen blir det Tusenfryd med 44 andre fra Personskadeforbundet LTN. Så som du ser så kommer helgen til å gå fort den her gange å.
Da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin sommer helg!!

Pusen sove plass

Godt å rulle seg på

Nye briller og hårsveis

Siden

Bak

Andre siden

Pus på jakt

Jakt på gang

Ligger og er klar for jakt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar