fredag 8. juni 2012

8 juni Helgen er kommet

God kveld alle mine kjære lesere.
Ja da kan vi no si at uken her også er over snart, nå har det blitt helg her på Hanaborg. Har drevet på med data og barn mesteparten av uken her, var en tur på Nannestad til gutta der (Emil Andre og Lars Fredrik) på onsdagen. Ellers så har det ikke skjedd så mye mer den her uka. i helga blir det å slappe av, om sola kommer så blir det å sitte ute å få litt lys på kroppen. Ellers så har jeg fått tatt noen bilder av en piggsvin ungen som var innom her til meg på mandagen. Se bilder under her?? Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg?

Litt redd var han

Men så kommer nysgjerrigheten, måtte jo se på hvem som tar bilde av meg

Nydelig dyr, tøff foto modell? har nok pigger også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar