mandag 25. juni 2012

1 ferie uka


Brun ja:)
Helgens drikke :)
God kveld alle sammen.
Ja da er helgen over og vi er kommet i gange med en ny uke, på fredagen gjorde jeg noen spøtt jeg fikk kroppen litt brunere av spray tan, har ikke vært i syden. Men var på Strømme ved Lillestrøm, etter 5 min var jeg blitt knall brun.  Resten av fredagen slappet jeg av med noen øl, lørdagen sov jeg til langt ute på dagen. På kvelden var det fest på Oppsal med noen venner, etter på der var det byen en tur. Så i går søndagen sov jeg til langt ut på dagen, på kvelden var jeg en tur til en venn i Oslo, hjalp han med div ting. I dag har jeg vært en tur ned til Personskadeforbundet i Oslo, resten av dagen har jeg for det meste slappet av. i morgen blir det å klippe gresset og stelle litt i hagen, onsdagen blir den en tur til Nannestad. Torsdagen da drar jeg heim te a mor i Trondheim, Så sånn ser uka mi ut. Det er bare 4 uker til turen går til Bulgaria nå, blir litt bedre en været vi har er hjemme.
Så som du ser så går ferie fort den også. Ha en videre fin uke alle som leser alt jeg skrive?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar