mandag 3. november 2014

Da har vi kommet i November eller skal jeg si Movember

God dagen alle sammen :) Da er halloween over for denne gang:) Jeg hadde over 40 barn på besøk:) Ga alle en godis :) Ellers så har sist uke gått i sykehusbesøk, trening, data og en tur på Jessheim der det ble både riding og svømming:) Den her uke blir det mye som skjer også:) Men husk at det er igjen 51 dager til julaften:) Vi har nå kommet i november:) Jeg har startet på min Movember sparing, det er en måned vi gutta sparer på barten:) Tror ikke min blir så stor:) Men vi får se om 4 uker:) Data, trening og noen møter skal skje den her uka:) Da får jeg ønske dere alle en turbotrøbbel fri uke!!

Søndagen, det regner..
Litt av den godisen jeg hadde på Halloween:)
Majorstuen siste onsdag:) kjempe fint vær :)

På sykehusbesøk til en venn siste mandag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar