søndag 30. november 2014

1 advent og desember

Da er det på tiden å snu om kalendere til desember, nå er vel alle hjem og gater pyntet litt til jul?
Her min lille hule så har jeg pyntet opp med lys og div andre ting:) Det blinker bra i vinduene mine:)  Bare så du vet det, så er det kun 24 dager igjen til julaften:) Klokken tikker fort mot den datoen:)
Jeg har drevet på med data, trening og NAV Kurs på onsdagen + noen turer. Lørdagen nå var jeg og noen andre på Norsk Folkemuseum på Bygdøy. Der gikk vi i gamle gatene og var innom småbruket. Der vi fikk hilse på hønene, 350 kg grisen og kua Victoria som ville spise opp jakken min:) Vi var inni mange av de gamle bydingen der fra år 1200 til 2000. Var neste ikke noen folk der, så vi hadde det kjempe gøy, i dag søndag var jeg til mine gode venner og fikk spist pinnekjøtt. Kjempe godt var det:) etter på var vi ute og ble med på tenningen av julegaten:) Nå blir det 15 min i massasjestolen før det blir snart natta:) I morgen blir det en tur ut til Nesoddtangen for litt data. Resten av uke går det i slag.. masse å gjøre før julen tikker inn:) Men dere får ha en videre fin start på Desember?? Husk å ha på dere refleks?? Det er veldig mørkt nå..
Ellers så kan du høre DJ Andre sin siste jule remix?? Klikk på bilde under her??

https://www.mixcloud.com/DjAndreNo/christmas-remix/
Dj Andre ute meg julelåt!
Pinnekjøtt middag i dag med Lars C og Barbro:)
Vinmonopolet fra gamle dager:)



Grisen på 350 KG

Kua Victoria
Farmen Andre (ikke før i 2015) Må vel melde meg på??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar