mandag 24. november 2014

Yo bare 30 dager igjen til julaften

Som du vet så har den siste uke både vært trist og kjempe bra, min farfar død fredag 14 november. Jeg har for det meste drivet med på med data. 
Men sist tirsdag pakke jeg og dro opp til Trondheim, var i begravelse til farfar på torsdagen som var. Trist var det, så gikk turen ned til Oslo igjen med mamma på slep. fredagen var vi på julebord på Wallmans i Oslo, kjempe konge var det. God mat og drikke + mange flinke dansere:) Lørdagen gikk til by tur med mamma:) Vi fikk shoppa litt:) 3 par sko til 400 kr fikk jeg meg i:) Ellers så ble det en rolig kveld. Søndagen hadde jeg siste styremøte før jul:) + at det var cup finalen. I dag mandag sto jeg opp som normalt, fikk spist en fin frokost med mamma. Så i ettermiddag sende jeg mamma hjem til Trondheim. Det ble stille her.. Resten av uke blir det trening og data:) + litt julebord:) Da får jeg ønske deg og dine en videre fin uke!

  
Bare 30 dager igjen til julaften og 4 dager til 1advent helgen:)


Servitøren min og meg på Wallmans:)



Pepperkake såpe:) kjøpt på Rusta:) hehe

En danser på Wallmans, en sånn drakt ønsker jeg meg i julegave:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar