søndag 9. november 2014

Bare 44 dager igjen til julaften

Som dere alle vet så er jeg en juleperson:) Liker alt med jula, men litt først om det som har skjedd siste uken starten på uke gikk det i data:) tirsdagen var jeg oppom Rommen Hallen (like ved Stovner i Oslo), der spilte de Sveiva Innebandy kamp, jeg var dere for å reklamere for el-Innebandy klubben oppå der, det ble et lite show utav det:) Men artig var der. Onsdagen gikk bort til data og økonomiskriving. + at jeg fikk mine nye vinter sko som jeg betalte 30 kr for inne på netthandelen.no :) Helly Hansen:) Torsdagen ble en rolig dag, litt data og web. Fredagen ble det data og web + en tur til venner her i Lørenskog for middag og latter:. i går lørdag var det husvask av min gode venninne og god mat etter på :) Nå i dag farsdagen, har jeg send hilsen til min pappa:) og vært til gode venner på Skedsmokorset, fikset data og fått mat og drikker der:) i kveld måtte jeg bare ute på en liten tur, var så met etter å ha fått kjøttkaker å sjokoladekake til dessert. Så magen ble litt overvektig etter sånn kost. Men etter turen i kveld, så går det bedre:) Hehe..Snart jul, bare 44 dager igjen. Jeg er ferdig med det meste i julegaver:) Skal ikke si noen mer før etter julaften..
Til uken som kommer blir det data og trening + litt soving da.. :) Blir 3 dager med svømming på meg. Du hører fra meg meg på torsdagen??

Ha en bremsespor fri uke!!

                                            Da håper jeg på at det kommer lit snø snart!



Hanaborg stasjon på mandagen:) 

Nye vinterskoen mine:)
Hjemmelaget kjøttkaker som jeg fikk i dag:) 

1 kommentar: