søndag 26. oktober 2014

Ny uke med mye som skjer

Da er den siste helgen i oktober over, neste helg er vi kommet i november:) I fredagen var jeg på Tv2 huset ved Karl Johan. Fæst og Show, kan ikke si noen mer om det:) Lørdagen ble en stille dag med musikk og tv + litt stelle av huset.I dag søndag har jeg hatt styremøte med foreningen min og vært bort til venner her på Hanaborg og spist tapas og snakket med de:) Sånn går no dagene, i morgen blir det data og div andre ting, tirsdagen en tur til Oslo og Jessheim resten av dagen. Resten av uka skjer det også mye:) Kommer tilbake med ting og tang på torsdagen:) Men om du har hørt om boka til Vinni, Pekka og Ole Martin? JOHNNY VIRKER i turbotrøbbel? Den har blitt en best selger nå, + at Personskadeforbundet LTN Oslo Fylkeslag har fått en bok signert til Kjempe Daniel Les mer om han her ---> 
Jeg har følgt bloggen til Daniel siden 2011, han er gutt med stå på vilje. Det samme som jeg hadde etter min ulykke i 1996. Se bilder av Daniel under her.
Vinni, Pekka og Ole Martin har vært mye i media for tiden.

Noen av saken kan du lese ved og klikke på linken her under?

1. Vinni inn på boktoppen


2, Begynte med rally etter å ha sittet i fengsel for råkjøring (Pekka og Ole Martin)

Da får jeg ønske dere alle en turbotrøbbel fri uke!!
 

Kjempe Daniel med boka si:)


En gutt som liker fart og spenning:)

Legger ved et bilde av meg som ble tatt høsten 1996, her ligger jeg i koma.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar