søndag 24. november 2013

Vinteren har kommet

Da har det gått 1 uke siden jeg har oppdatert her, har mye besøk på siden min ennå. Nå  har det vært innom 300000 besøk:).  Bare 1 måned igjen til julaften :) Uken som har gått har jeg gjort mye rart, mandagen var jeg på Jessheim. Tirsdagen var det data og trening med barnegruppen. Onsdagen dro jeg og noen venner til Sverige en tur, shoppa. På kvelden kom min mamma nedover. Så vi koste oss hele kvelden. Torsdagen gikk turen til Metro der mamma sa at hun ikke skulle shoppe noen, men vi kom hjem på 2 poser med klær hehe. Fredagen gikk til å slappe av før turen gikk inn til Oslo for julebord på Wallmans salonger. Vi var der til like før kl 1. knall bra mat og musikk. I dag søndag har vi gått tur og slappet av å sett cupfinalen. Litt lei meg for at ikke Rosenborg vant mot Molde. Men fotball er fotball. Gratulerer Molde med seieren i år. Til uke blir det data, barn trening og litt soving. Da får jeg vel ønske deg og dine en knall fin uke??

Bra besøk på bloggen min den siste tiden:)
Langvannet på torsdagen

Wallmans show
Wallmans
Langvannet i dag søndag, masse is

Langvannet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar