søndag 17. november 2013

Ny uke :)

Da går vi mot en ny uke (igjen) Er happy for at bloggen min har nådd 200000 besøk. I helgen så har det gått i kurs og en liten fest. Ikke mye annet, til uken blir det litt data. Ble stemmeløs i går, har nok en liten forkjølelse:( Nå i kveld er stemme litt tilbake, så jeg må nok bruke tegn og tale de neste dagene. Ellers så får jeg besøk på onsdagen av min mamma, fredagen er det julebord på Wallmans Salonger, det blir knall, lørdagen med  tur ned til Oslo får være med på forspill før cupfinalen mellom Rosenborg – Molde som er på søndagen. + middag på kvelden. Kommer med mer bilder og tekst etter neste helg. Da får jeg ønske dere alle en knall uke i møte!!

Treff den siste uken:)

Middagen i går (lørdag) hjortesteik med poteter, rødvinsaus og rødkål med sjokoladestrø


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar