søndag 3. november 2013

Ny uke med masse rart som skjer

Yes.. da er vi komet godt gang med november nå er det 50 dager og 18 timer til julen spilles inn. Men nok av det.. hehe, Uken som har gått har det vært data, trening, turer og Halloween. + en tur til mine gode venner på Nannestad og Jessheim.. I dag var jeg på KidsExbo på Norges varemesse der var det mange tusen barn som fikk sett siste nytt innen leker.  Nå til uken blir det nok det samme, data og mye trening + litt soving. I dag har bloggen min hatt over 70000 sidevisninger. 40000 siden siste søndag, google  søk er tingen + google analytics, Håper å komme over 100000 i løpe av uken her.
Ha en topp uke i møte!!

Siste ukes treff på bloggen min:) 80 % fra Norge som er innom siden min :)
Fikk hjemmelaget middag på onsdagen av en god venn som bor oppi Hanaborg. Kjøttkaker og potet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar