mandag 11. november 2013

Ny uke med masse som skjer

Som dere alle vet så ble RBK nr 2 i år:( Men jeg får gratulerer Strømsgodset med gull. Men RBK skal ta igjen søndag 24 november mot Molde i cupen :) Helgen så har jeg vært på spillExbo på Varemessen Lillestrøm. Etter det så dro jeg en tur ned til IKEA og deretter på kino, fikk sett Jackass Presents: Bad Grandpa hehe knall film se klipp av den her ---> I dag søndag sov jeg lenge, så fikk jeg besøk av en venn, så gikk turen til Hundsund bad (Fornebu) for bading. Når det var unnagjort så kom Cato og hentet meg, vi kjørte en liten tur i Oslo før turen gikk til Lørenskog der det ble kino. Til uken blir det data og trening ++ mye annet. Da får jeg ønske dere alle en knall fin uke!! :) Nå har jeg hatt over 118000 visninger på bloggen:)

Mye treff fra hele verden:)
Spillexbo:) Det er nok meg det står om her :)

Hehe:)

Kino godis:) Cuba

Hundsund :) vakkert

Bade bade:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar