torsdag 28. november 2013

Nå tennes tusen julelys snart

Da går vi inn i desember om noen få dager, det betyr at julen er i gang. Selv om det har vært jule produkter ute på markedet siden september. NÅ HAR OGSÅ BLOGGEN RUNDET 400000 BESØK, jippi, Jeg kan vel kalle bloggen min for Fotballfrue etter vært (hehe)? Mandagen ble en rolig dag, fikk sendt a mor opp til Trondheim. Tirsdagen ble det litt data og Jessheim resten av dagen. I går onsdag ble det litt vask av leeligheten + data og fikk tatt frem julepynt, gjort det klart for helgen, Har noen meter med julelys som skal settes opp :) i dag torsdag har jeg for det meste vært på Jessheim By. Ellers ikke noen nytt fra huset med det rare i:) i morgen blir en rolig dag, lørdagen blir det en tur inn til Oslo. Søndagen går turen til Jessheim. Da får jeg vel ønske dere alle en knall fin start på helgen! kos dere med 1 advent??
Knall treff på bloggen min:) se og les her:
Bilde tatt igår, 13 + midt på dagen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar