søndag 26. mai 2013

Snart er vi i juni

Da er denne helgen snart over.. den har gått fort, på fredagen dro jeg oppover til Nannestad til folket der, lå over til lørdagen da gikk turen til Jessheim og videre til Oslo (Tryvann) Sommerpark ble der noen timer. Etter å ha vært der i noen timer, gikk turen ned til Ullevål der det var fotballkamp mellom Rosenborg og Vålerenga (2-1 til RBK ble det) De jeg var med var litt små sure på at Rosenborg vant.. jeg var en glad trønder som satt på feil side av stadion, satt på siden der Klanen sitter, i pausen var jeg med han jeg var sammen med å gå i flagg tog med Miniklanen mot rasisme. Etter kampen dro jeg hjem, fikk slappet av før det ble kvelden. I dag søndag har jeg vært på Lillestrøm å sett på Lillestrøm Amerikansk Fotballklubb som spilte mot Tønsberg, de vant med en fin margin: 46 – 0. Etter kampen gikk turen opp til Nannestad for å fikse en pc, den fikk jeg ikke til der. Så den ble med hjem i dag, etter Nannestad gikk turen tilbake til Jessheim der det ble grill å hygge før jeg dro hjem. Nå venter kroppen på noen timer med søvn før turen går til CatoSenteret i morgen, etter det blir det litt foto. Tirsdagen blir det data og banetrening, hva som skjer resten av uken kan du lese her om ikke mange dagene :). Da vil jeg bare ønske dere en kjempe fin uke i vente!

En skrue løsne til styre bak på ELRullestolen til Lars
Vi fikk god bruk for strips og gaffateip
Ullevål RBK - VIF



 Kampen
Kamp: Lillestrøm Amerikansk Fotballklubb

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar