søndag 19. mai 2013

Pinse helgen snart over

Da er vi snart ferdig med pinsen for i år. I går ble det noen timer i solen, var over 25 varmegrader i skyggen. Uten på ettermiddagen dro jeg opp til noen venner som bor opp på Hanaborg, der ble det grilling og hygge utover kvelden. Jeg hadde tenkt meg en tur til Oslo etter å ha vært til dem, men fant ut at jeg tar det med ro hjemme. Fikk tid til å ta en del kvelds bilder rundt området her. Resten av kvelden ble brukt til musikk og Facebook. I dag 1 pinse dag sto jeg opp sånn ved 10 tiden, det var kok varmt inne på soverommet. sola sto rett inn. Etter noen timer i solen gikk turen ned til Oslo, der jeg traff en venn. Ble der i til kvelden. Ellers har jeg slappet av i dag. Til uka så blir det data, kurs og være assistent. Men det ser ut som at sommeren stopper opp litt her nede, det er meldt over 30 mm regn på tirsdagen :( Skal nok overleve, har jo sydvest:) Da vil jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke i vente!!
Hva skjer a!!

Koser seg i solen :)
Pusen:)

Han her lå uten for døra mi når jeg gikk ut, dør vakta:)

Guttene sitt første bad i år.
Vesletjernet i går kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar