søndag 12. mai 2013

Ny uke nye muligheter

Hei og hå.. da har jeg min siste kveld på Moreppen for denne gang, har passet huset siden torsdagen. Har neste hatt det helt stilt, når flya går tidlig på morgen så våkner man fort. Huset ligger ikke mange meteren fra Gardermoen grensen. Fredagen var jeg for det meste på Jessheim, lørdagenvar jeg for det meste her på huset sov lenge, var til ei jeg kjenner på kvelden. Ellers en stille lørdag. I dag søndag dro jeg til Jessheim kl 10.30, etter å ha vært der noen timer så gikk turen til Sverige til et sted som heter Charlottenberg, der jeg og mine venner ble i mange timer. Fikk kjøpt inn litt også, brukte bare 500 kr på masse godis, litt brus og andre div saker. (se bilder under her?) Når jeg kom hjem ved 20 tiden, så kom jo sola. Den har jeg ikke sett siden fredagen,i morgen blir det data og en tur til Jessheim. Resten av uken blir det data og barne trening + et kurs jeg skal ha i Sandvika.
Da får jeg ønske dere alle en kjempe fin uke i vente!!

Gave til de som bor i huset:) som takk for at jeg fikk låne det

Nesten helt blå himmel på Moreppen i kveld

Solen titter fram

Snart så man må klippe plena?


Litt av det jeg shoppet i dag, i Sverige

Glomma, Kongsvinger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar