fredag 31. mai 2013

Juni om ikke mange timene

God kveld, ja nå er snart er denne uken over også.
uken her har gått for det meste i data, trening og litt assistent. Det som har vært meste gøy den her uken var at jeg vant VIP billetter til konserten til Beyonce på Telenor arena på Fornebu, jeg vant det igjennom Canal Digital Kabel. Jeg fikk en e-post kl 21.55 på mandags kveld (se bilde under her?) tirsdag kl 18.00 fikk jeg og en jeg hadde med meg VIP middag, tapas besto den av. Etter middagen ble det 2 timer rått show av Beyonce. Showet hun hadde var knall. Se bilder under her?. Ellers så har det ikke skjedd så mye mer. I morgen fredag går turen til Moreppen, skal være sammen med folket der. Lørdagen blir en rolig dag, søndagen reiser jeg til Porsgrunn, der skal jeg ha kurs i Facebook på mandagen. Kommer med mer til uka!! Ha en knall fin helg?



Klikk på den for å lese!


VIP Middag
Kø ja..
Treffer kjente folk fra Ålesund også:) Jon Arne Riise

Beyonce show

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar