fredag 17. mai 2013

17 mai snart over for denne gang

Gratulerer med dagen alle sammen, da er snart 17 mai over for denne gangen. Været skal man bare skryte av i år. Uken her har for det meste gått i data kurs, trening og vært assistent. I går 16 mai, gikk turen inn til Oslo. Ble noen timer der på bar Scotsman, i dag 17 mai sto jeg opp 10 tiden, fikk sett litt på tv før turen gikk ned til Oslo får å se toget. Mye folk der, temperaturen kom over 23 varmegrader på Karl Johan.  Etter toget gikk turen for noen å drikke, etter på gikk jeg litt rundt Oslo by. Før det ble middag. Etter det dro jeg hjem til Hanaborg, da var det bare og få av seg fin klærne å få på seg shortsen. Så nå sitter jeg her mett, stapp mett. I pinse helgen blir det nok veldig rolig, i morgen blir det å nyte solen på himmelen. Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin pinse helg!

Vesletjernet stille på en vakker dag som 17 mai:)

Vakkert


De siste 3 dagen har bjørka kommet fort:)
Vesletjernet
17 mai kveld ved Vesletjernet

Gradestokken når jeg kom hjem her i kveld
Blåbær og is i kveld, namm :)

Karl Johan etter borgertoget


16 mai Oslo solnedgangen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar