søndag 17. februar 2013

Da er vi klar for en ny uke jeg fyller år også i morgen

Da er denne helgen snart over.
 Om noen timer så fyller jeg 27 år, jippi. (18 februar) Er på vei til å bli en gammel kar, hehe.På fredagen var jeg og mamma (hun er på besøk til meg i helgen) på Strømmen storsenter å shoppa litt. Resten av kvelden gikk til å se på skiskyting. Lørdagen, tv titting, ski og skiskyting, på kvelden dro vi til Oslo for å spise middag på Egon Karl Johan. Da vi kom hjem ble det noe godt i glasset. I dag søndag først skiskyting, rydding,  kl 16 kom det 11 stykker +2 hunder på besøk. Vi hadde bursdags kaffe, jeg fikk masse gaver (se bilde under her). Fikk penger + (20 dollar og 25 euro) hehe, bok og kjempeflotte bordbriketter som Gunvor hadde laget, kjempe trivelig selskap. Nå sitter jeg og mor her og nyter siste kvelden hun er til meg. Til uken som kommer, skjer det også litt, i morgen mandag blir det en rolig dag. Sender mamma av gårde til Trondheim på kvelden, tirsdagen blir en tur til Sunnaas med Personskadeforbundet LTN, onsdagen blir en rolig dag (Kan skje noen som jeg ikke vet ennå) torsdagen er det årsmøte i Personskadeforbundet LTN Oslo. Da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin uke videre!! Så skal jeg kose meg på bursdagen min i morgen :)


Bordet er dekket på og klar for selskap

Da folket dro ble det en rask Jägermeister
Vin og Jägermeister

Gavebordet.

Fikk Dollar i gave:) konge:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar