søndag 24. februar 2013

Jippi ny uke

Yes.. da er denne uke over om ikke så lenge, tiden flyr fort som vanlig.

Jeg sendte  a mor hjem på mandagen, ellers så ble uken rolig. Hadde årsmøte på torsdagen i Personskadeforbundet LTN Oslo. Der ble jeg gjenvalgt som styreleder for 2 år. Etter årsmøte var det bare og pakke og vente på en som skulle kommet å hentet meg, turen gikk mot Aurskog. Så kjørte vi til Sverige turen gikk til Linköping cirka 6 timer kjører tur. Vi var fremme kl 05.30, jeg gikk og la meg og våknet av at solen skinte inn vinduet kl 09. Jeg sto opp og fikk meg frokost. Litt ute på dagen gikk turen til en shopping senter like ved Linköping. Der han jeg satt på med fikk seg TLF fra mor og far, han fikk Samsung S3. Etter det dro vi hjem til gården der vi bodde, fikk oss en blund på øyet. Så ute på kvelden ble det litt drikke og disko bowling i Linköping by. Etter å ha vært der dro vi tilbake til gården og fikk oss noen timer søvn på øyet. I går lørdag ble en avslappende dag før vi kjørte hjem til Norge sånn ved 18 tiden. Jeg var hjemme kl 1 i natt, la meg neste med en gang. Sto ikke opp før kl 11 i dag, etter å ha spist og sett på ski fikk jeg gått meg en lang tur.. gikk over 1.5 time. Det var godt det.. Så nå sitter jeg er, i fin form og er klar for en ny uke. Men først vil jeg takke familien Joelson for er hyggelig opphold på deres gård Hornstäve Karlsborg  I morgen blir det data, tirsdagen data og svømming med barn. Onsdagen blir det noen møter. Resten av uken blir det data og møter.
Så da vil jeg ønske dere alle en riktig

Bamse, hunden på gården
Utsikten fra gården

Her varer julen til påsken :)

Veien inn mot Linköping

Berg :)

IKEA + et digert kjøpesenter

Min seng på gården

Kl 12 i dag smeltet det uten for her på Hanaborg

Nesten vår

kl 12 uten for var det 12.4 + her hjemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar