søndag 10. februar 2013

Ny uke om ikke så lenge

Da er plutselig denne helgen over også, snart er vi midt i februar. Gud så fort tiden går. Snart bare 1 uke til jeg har bursdag igjen. Åra flyr.
Ja i helgen har jeg for det meste holdt med i ro her hjemme, har ikke funnet på noen sprell.
har gått meg noen turer rundt Hanaborg og vært en tur til noen venner. Til uken som kommer skjer det litt mer en den uken som har vært, snowboard blir det ikke på meg før om 14 dager. Da regner jeg med at ræva er blitt bra. I morgen mandag blir det en dag med litt møter, tirsdagen blir det data og kanskje barne svømming med NEROHIL Barna. Onsdagen blir nok å vaske litt her hjemme, + data. Torsdagen får jeg besøk av en kjent person, mer sier jeg ikke om den. Men har du lyst til å bli naboen min?? Klikk her for mer info?
Da får jeg ønske deg og dine en riktig fine uke som kommer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar