torsdag 12. april 2012

Dag 2 på Fram


Yes.. da er det snart helg her på Fram, jeg la meg 23.15 i går, da kom det et helikopter over her.  Så jeg sovnet cirka i natt.  Så ble jeg vekt kl 06.30 av en lyd som hørtes ut som brannalarm, men det var en alarm som gikk på ei dør. Etter og fått i meg litt frokost så kl 08.30 ble jeg hentet av en mann fra forsvaret på Kolsås. jeg hadde en 20 min foredrag med gutter og jenter som var der, det jeg holde foredrag om var trafikk sikkerhet. Etter på fikk alle som var der en selius og refleks. Når det var ferdig var det ut og gå til alle postene de hadde satt om, alt var innen trafikk og sikkerhet. Se bilder ved og klikke på linken her -->. så sånn går no dagan her. Grunnet trekt nett her så får jeg ikke til og laste opp bilder.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar