mandag 9. april 2012

Da er det slutt på freden

Yes.. da er påske over snart, i morgen er det tilbake i hverdagen.  Påskeaften dro jeg en tur til Nannestad til folket der Emil, Lars og Svein Borgar. Kai (far til gutta) kom og henta meg i sin Amcar. Så jeg fikk en fin tur oppover til dem.  Når jeg kom frem kom Emil og Lars springen mot meg, da fikk dem en bamseklem av meg, så etter det slappet vi av med film og leker, det var en kald vind uten. Så vi ble inne, så film og spilte ps3.  Jeg dro hjem sånn ved 21 tide. i går søndag var jeg ute med noen venner og spiste + noen drikke. Ellers var det en rolig 1 påske dag. Så i dag 2 påske dag, sov jeg til kl 13.30. rulla meg utav sengen. Jeg sløva til kl var blitt 17, da dro jeg til Oppsal for å spille innebandy og fotball. Der ble jeg til ute på kvelden. Så sitter jeg her ferdig massert av massasjestolen min.
Nå er det bare dritt vært ute her, men håper på at det blir sol om ikke så lenge :)
Da vil jeg ønske dere alle en videre fin uke!!


Bilen som jeg ble henta i

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar