fredag 13. april 2012

Dag 3 på Fram

ja da var vi kommet til fredagn den 13, hehe. Ja jeg la meg 23.30 i går, sovnet fort. Våknet når klokken var blitt 07.30 i dag, da var det bare og stelle seg og spise frokost og smurte nieste pakke. Etter frokosten slappet jeg litt av igjen, før kl 10.15 da dro vi på tur. Først kjørte vi med taxi til et stopp som ligger uten for Bærums Verk. Der gikk vi 2.5 km opp til en plass i skauen, satt oss ned og slappet av litt før de andre kom. Så etter 40 min fikk vi fyr på bålet med kun en slags tenn stav, da fiksa vi oss pinnebrød og ostesmørbrød som jeg hadde laget til frokost. Vi satt der i neste 4 timer før turen gikk ned igjen. Så når vi kom hjem lukta det bål av oss alle man som var med der. Så da bil jeg takke Jan Morten og Roar for en kjempe fin dag som dem arrangerte for oss i skauen. Helge kommer jeg til og ta det med ro, får besøk av ei vennine i morgen og søndagen vet jeg ikke hva som skjer. Får se.
Bilder kommer etter vært fra dagen i dag. Men om du vl vite mer om Fram helserehab? så klikk deg inn på dems Facebook siden. Klikk her?
Da vil jeg ønske dere alle en kjempe fin helg!! det ser ut som at sola kommer frem her i Bærum i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar