søndag 19. oktober 2014

Da er den her uken snart slutt

Da kan jeg si at uken her hat gått knall fort.. :) Tiden flyr når man har ting og gjøre:) vinteren har vært også vært besøk i hagen min :) Uken her har jeg trent, sitte med masse pc og web ting og vært på kurs med Personskadeforbundet i Hamar (vi har kjørt go kart, vært på bowling og kost oss sammen. + vært innom på hjelpemiddel messe i Ekeberg hallen. Jeg kan bare si at Hamar helgen vært knall fin, fikk et rom som var stort og fint, senga var over 1.5 meter høy og badet var mange meter langt og bredt:) Se bilder under her? Så om du skal ligge på hotell i Hamar? Book deg inn på First Hotel Victoria.. Til uken som kommer blir det data, trening, kurs ++ mye mye mer:) Kan ikke skrive om alt, da blir det for mye tekst på bloggen min:)
Husk at klokken skal stilles 1 time neste helg? Tilbake eller fremover? Du får svart her på torsdagen:) Om du har lyst til å bli kjent med Johnny Virker? klikk på navne oppå menyen eller her --->

Ha en topp uke!! som kommer





Snøen som var innom en tur

Aktiv hjelpemidler sin stand på Hjelpemiddel messa


Senga


Kontroll for heise opp og ned senga


Badet:) ikke mye å klage på her:)


Bowling:)


Mjøsa sett fra bussen i dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar