torsdag 2. oktober 2014

Helg igjen:)

Da er vi kommet i oktober, tiden flyr:) Nå kan du ta en titt på nye hjemmesiden min: Andre.Club Den her uke har jeg vært i Oslo sentrum vær dag, + fikset litt data og mobil til venner her på Fjellhamar. Tirsdagen var jeg i Oslo, men når jeg skulle hjem så ble jeg sittende på toget i 50 min på Nationaltheatret, det var strømbrudd. Ja ja tenke jeg.. det var mange 1000 som var forbandet da, mens jeg lå å sov.. etter 1.5 time så var jeg hjemme:)
Mer spende har det ikke hent. i dag møtte jeg Larsen og assistent hans på tur i Oslo, ble med de tilbake til Jessheim før turen gikk ned til meg:) . men nå til helgen skal jeg igjen booke meg inn på Edderkoppen Hotell :) Skal være på kurs + Humorshowet ”Mot i brøsta” :) med Else Kåss Furuseth, Sigrid Bonde Tusvik og Henriette Steenstrup. Det tror jeg kommer til å bli gøy:)
Om jeg ikke skriver noen mer før neste uke, så drar jeg til utlandet på mandagen:)
Ha en topp helg!!


Toget sto:)
Langvannet på onsdagen:)
 
Tester nye Windows 10 :)
Slotte i dag:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar