mandag 24. september 2012

Snart jul ja hehe

Pyro gutta med kruttet
Hallo alle sammen.
Ja den her helgen har også gått fort. Ny uke, om 7 dager så er vi i oktober.
På lørdagen kom det ei venninnen som hadde bestilt en pc igjennom meg. Hun kom ved 12 tiden med sønn og hunden (Diesel). Når hadde vi hentet pc dro vi hjem til meg igjen så jeg fikk fiksa den opp til hennes bruk. Det var noen små problemer i starten med kjølevifta, men den fikk jeg fiksa med bare og sette en kjølebrett under. De dro ved 17 tiden, da hoppa jeg inni dusjen og gjorde meg klar til og dra ned til Asker med en venn. Der fikk vi satt opp et kjempe kult fyrverkeri til en 50 års dag. Se film ved og klikk på den her linken --> Og bilder finner du under her. Jeg kom hjem sånn cirka 00.30. Søndagen gikk til og forbedrede styremøte i Personskadeforbundet LTN Oslo fylkeslag. Nest alle i styret kom. Vi fikk pakkete ferdig nyhetsbrevet til medlemmene. Så når det var gjort så satt jeg på ned til byen med en av de som sitter i styret. Der fikk vi oss litt matt på Max Burger ved Egertorget, etter det gikk turen utover til Fornebu der det ble litt bading. Så uken som kommer skjer det litt også. Har mye på tapetet.
Da vil jeg ønske deg og dine en videre fin uke!! Som alle ser ute så er høsten på vei.. 


Om du har behov for noen hjelpemidler så har Aktiv-hjelpemidler AS super salg på opp til 90 % på div varer. Klikk her for og lese mer om tilbudet? eller kom til Melby Gård, Bråteveien 189 2013 Skjetten Lørdag 29 september kl 11 til 15. Så kom og se om du har lyst??

Litt av det vi satt opp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar