søndag 2. september 2012

Ny uke med nye muligheter

Yes.. da er vi kommet i september, en måned som kan være fin. Men været er noen ikke vi kan bry oss om? eller hva. Ja jeg dro hjem til Trøndelagen på torsdagen, ble hentet av min mor. Når vi kom hjem ble det middag og prat til langt ute på natta. Fredagen ble det besøk til min tante og farfar og farmor. Lørdagen var jeg i Palmen med morfar og mormor, hadde et forspill på morfars 80 års dag. Spiste fin mat og kake. Etter det gikk turen bort til Solsiden der min mamma og tante var. Der ble vi sittende fra kl 14 til kl 20, ble middag og noen øl + jeger på meg der. I dag har fikk jeg besøk av min bror og dama, dem fikk vaffel kakker og kaffe. Så når klokka var blitt 15 kjørte mamma meg til Værnes. Flyet var litt forsinket, jeg var ikke framme før kl 18 på Gardermoen. Så kl 19 var jeg hjemme igjen, så de siste timene har gått i pakking og div til turen opp til Beitostølen i morgen. Jeg kommer med bilder og tekst derifra i løpe av uka. Ser også ut som at været blir pent oppå der også i år. Da vil jeg ønske dere alle en riktig fin uke!! Om du ønsker og bli med i blogg siden min på Facebook. Klikk her -->

En god Jeger:) litt dyr men smakte god

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar