fredag 21. september 2012

På tide og si god helg

Yes.. da var vi kommet til fredagen.
På tiden og si god helg igjen, hehe ukene flyr av gårde. Nå er det bare 14 uker igjen til julaften, her i gården kan man si at jeg er neste ferdig med julegavene for i år. Den her uka starter rolig, mandagen ble rolig dag med data. Tirsdagen ble den en aktiv dag med data, en tur til frisøren min Ali i Tøyen gata i Oslo og middag på Clarion Hotel Royal Christiania. Resten av uka har gått til data + vært til noen venner i går. Så helge ser også ut som at det fyker av gårde, i dag skal jeg ta en vask her i leeligheten min + et besøk i Oslo. Det blir data fiksing og en tur ut med noen venner + et styremøte. Så da håper jeg at alle får en kjempe fin helg!!

Da anbefaler jeg alle og se på denne filmen under her?? hehe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar