søndag 9. september 2012

Hjemme etter en fin uke på Beitostølen

Ja.. da er vi kommet snart til en ny uke.
Ja helgen her også har gått fort, på fredagen hadde vi kaffe på Bamseli ( der Erling Stordahl og konen hans Anna bodde) så var vi kommet til lørdagen da var det  årsmøte i vennerforeningen. Det ble gikk fint, etter det slappet vi av i noen timer før turen gikk opp til Peppes pizza. Når vi kom tilbake til Helsesportsenter dro slappet vi av til det var natta, i dag sto jeg opp tidlig for å rekke frokosten. Etter det var gjort dro jeg hjem til Hanaborg. Til uka som kommer skjer det litt også, trening med barn og landstyremøte i en forening jeg sitter i på Hurdal fra torsdag til fredag. Da vil jeg ønske dere alle en riktig fin uke videre!! P.S: Bloggen har også fått seg en fan side på Facebook sjekk den ut her -->

Her bodde jeg Paviljongen

Paviljongen

Høst farger

Veien opp til senter fra paviljongen

Snø på toppene

Fra baksiden av sentere

Veien mot paviljongen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar