torsdag 7. mai 2015

God mai

Sorry seint oppdatert blogg folkens.. har hatt litt mye å styre med de siste uken, men turban er tatt av og jeg er tilbake til den jeg var.. hehe.. Men nå driver jeg med masse ting:)  masse prosjekter. Har vært i Kiel på tur. det er 14 dager siden nå. Kurs og seminar:) Den siste uken har det gått i data og trening + bleieskiftarbeider, i dag var jeg mange timer i Drammen på Hjelpemiddel messa der kjempe kult:) Fikk snakke med mye folk og vist fram litt:) . . Om dere ikke vet det, så har Johnny Virker kommet ut med ny bok:) Johnny Virker og ‎Gravemaskinen Hitachoo‬. ‎‎Hitachoo‬ kan også steke fiskepinner. Om du vil møte oss å Vinni så er det bare og komme seg til Hellerudsletta på Vei og Anlegg 2015. Du finner mer info og adgangskort ved og klikk her--> Det er gratis å komme inn. Vi står på stand D10 Nasta As. Her kan du teste en kul gravemaskin simulator også :)
Du kan finne mer info om Selius, JohnnyVirker og
Hitachoo‬ på Selius sin hjemmeside:) Klikk her får å gå til den --->
Håper av vi ser det i helgen?? Ha en topp helg i møte!!
Meg og Vinni :) 



Fiskepinner Lunsj:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar