fredag 17. april 2015

Andre Virker:)

:) Jeg har de siste 14 dagen ikke hatt tid til å skrive i min kjære blogg, har hatt litt ting å drive på med:) + har slappet av. Jeg kan bare si at det går i data, trening og hjelpe folk med div:) Men for under 1 uke siden var jeg innom Turbandagen med en venn og hans dater, vi hadde det gøy.. TurbanAndre:) Ellers så driver jeg litt med Lundefare gutta, det kommer en oppfølger til første boka Johnny Virker om ikke så mange ukene, jeg har fått sett litt på den:) De barna som gleder seg til å hilsen på Jonny og Selius kan bare glede seg:) Jeg kommer tilbake med mer info når jeg kan si mer:) 
Ellers så ser det ut som at solen og varmen kommer til Hanaborg den her helgen:) Så da får jeg nyte helgen i fred og ro:) Ha en topp helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar