søndag 24. mai 2015

litt over i uke igjen så er vi i juni

Det har gått litt trekt med oppdatering av bloggen, har hatt litt mye og gjøre. Jeg dro til Trondheim torsdag 14 mai og ble der til onsdag 20 mai, feiret 17 mai med familien:) jeg var også på 16 mai fotball kamp på Lerkendal, der vant gutta (Rosenborg) 5 - 1 over Sandefjord:). Jeg kost meg de 6 dagene jeg var oppi der:) Når jeg kom tilbake på onsdagen ventet det masse data fiksing og andre papir jobber:) Ble ferdig med det i går. Det går i et her om dagene, i går var jeg på kløfta på Felleskjøpet med Johnny Virker folket:) Og i dag har jeg vært i Rykkinn Hallen i Bærum der jeg har vært med på El-Innebandy cup :) med Sveiva El Innebandy som jeg er med i:) (spillende trener). Jeg møtte også på gamle skole venninner som jeg ikke har sett på mange år:) Fra Malvik:) Sveiva ble nr 1 i klassen vi var med i:) Kjempe artig:) I morgen går det i 100 igjen, pinse fri?? hva er det for noen!! Nei.. her får man stå på!! Uka som kommer blir det data, legebesøk, trening og soving:) Da vil jeg ønske dere alle en riktig fin uke i møte!!


Rosenborg 16 mai kamp

17 mai i Trondheim:)
Solnedgangen fra mamma sitt hus

:)

El-Innebandy

El-Innebandy
Gumball 3000 på besøk i Oslo i dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar