torsdag 26. mars 2015

Snart påske

Da er vi snart ferdig med mars også, bare 6 dager igjen så er vi i april.. Tiden flyr fort, jeg har jo den brista ribbeinet, kjenner at jeg lever nå. Har ikke blitt noen trening på meg den her uken, men masse pc og div andre ting.. I dag torsdag kom det litt for mye snø (Vinteren kom på besøk, jeg skulle til Oslo til kl 08.30, men kom meg ikke ned ditt før kl vare neste 10, og hjem igjen ventet jeg i over 1 time for å få tog.. Østlandet er ikke laget for snøen?? hehe.. I helgen skal jeg for det meste ta det med ro, skal på noen besøk ellers rolig, men husk på søndag stilles klokka? Skal den 1 time frem eller 1 time tilbake?? Svaret er: 1 time frem mot sommeren.. Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin helg!!


Tirsdag var det vår..

Fint og tørt

Bassenget er snart klart for bading

I dag torsdag.. masse snø kom det

Togturen inn til Oslo i dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar