søndag 22. mars 2015

Snart er vi i april

Sorry at jeg ikke har oppdatert så mye den siste tiden, har hatt litt mye og gjøre.. Men nå har jeg litt tid til å skrive, for 13 dager siden dro jeg opp til Beitostølen der jeg var med på Ridderrennet 2015, jeg fikk stått på snowboard litt over 30 timer de 7 dagene jeg var oppå der. Vi hadde sol og masse varme den uka, se noen bilder under her? ( ellers så brista jeg et ribbein av et fall jeg hadde på snowboardet) Jeg kom på 2 plass i boardercross:) Men jeg gikk på ski 2 dager etter på selve Ridderrennet, når jeg kom i mål fikk jeg medalje og klem fra Siv Jensen (FRP). Det var en topp uke med masse hygge og gøy:) Når jeg kom hjem så var det bare og slappe av de første dagene, var innom en tur til legen ellers bare rolig. Den uken som har gått nå har det vært litt data jobb og ikke mye trening.. På fredagen gikk turen til Hurdal (Haraldvangen) med Personskadeforbundet Ungdom, der det ble sosialt og masse latter.. Jeg fikk beskjed av legen og ta det med ro i 3.5 uke.. så det blir ikke så mye annet en data og fikse noen nettsider. Da får jeg ønske dere alle en riktig fin uke i møte!!


Jeg i farta:)

Ola Bakken på Beitostølen

Bilde mot Hurdal sjøen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar