søndag 29. mars 2015

Jippi.. Da er vi i påske uka 2015

Da er vi snart ferdig med palmesøndag, påske uken kan startet:) Her blir det litt data og kanskje en tur til Sverige:) Helgen har gått i et den.. Har vært å fikset pc og spist pizza, vært en tur nedi Oslo på bar og besøk oppe på Jessheim.. Så langt så har helgen gått bra med kroppen og sinne, har vondt ennå.. Men smerte skal man vel tåle, jeg har klart å ikke spise sjokolade på 11 dager nå:) Har 6 dager til jeg skal holde ut før jeg kan nyte det igjen:) 
Da får jeg ønske dere alle en riktig fin påske uke og helg! kommer nok ikke til å oppdatere bloggen før etter påske:)
Om du har tid så kan du høre med min Afterski mix? Klikk her ---> Eller på bilde under her??


God påske fra meg:)
http://djandre.no/images/mp3/2015/afterski2015.mp3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar