tirsdag 8. oktober 2013

Sommer eller høst

Da er man hjemme i Lørenskog igjen, etter 11 dager på besøk oppi Trondheim.
Sorg og glede har det vært oppi der, bodde til min trekkspill tante på Tempe. Jeg fikk også hilst på andre deler av slekta når jeg var oppi der, mormor og morfar. Fikk også satt av en dag med trening, det ble svømming på Pirbadet. De andre dagene har gått i shopping å være sammen med venner. Farmor ble begravd sist torsdag, trist. Men som jeg sier, nå har hun det bedre. Kom hjem til Hanaborg i går kveld, fikk sett igjennom posten, mye reklame + litt regninger. I dag har det gått i møter og litt data, blir det resten av uken og. Til helgen drar jeg en snart tur til Bodø får noen møter.
Da får jeg ønske dere alle en knall fin uke!! Varmen og solen holder seg her nede:)

Pirbadet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar